Det är måndag igen.




Jag kan inte förstå hur veckorna kna gå så förjordans fort, dom bara gör det. Jag sitter och tittar på den fina stora solen som är utanför fönstret och känner att jag blir alldeles lycklig av den. Finns inget bättre än februarisol, vi är i så stort behov av solen. Imorse när jag satt i bilen kvart över sex, såg man till och med på himlen att det har börjat ljusa, REDAN, vid den tiden. Kan man bli annat än glad då? Annars då, Jag har svullat en del i helgen, men till min stora förvåning så stod siffrorna på vågen på precis samma siffra som förra veckan. Det går så jäkla långsamt med VV, så nu går jag i tankarna på en shake-start. Det ger en sån kick när man kommer igång fort, då vill man fortsätta kämpa, men när siffrorna sjunker saktare än ett stopp i toaletten tappar man lätt lusten. Längtar efter min ”gamla” kropp, den jag var förut! Nog om det, jag ska snart åka hem och ta mig en stor kopp kaffe och njuta av solen en stund ♥♥♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0