Tips.



Jag måste få lämna ett litet tips. Min svärmor säljer oriflame, jag har kikat ett par gånger på Oriflames Wellnes-shaker. Jag bad henne köpa hem en sån till mig. Den kom hem, jag la den i byrålådan och där har den legat nu i snart två månader, men nu tänkte jag dra igång, det känns på nått sätt som "rätt tid". Jag åkte och köpte minimjölk, hon sa nämligen att den va som godast att blanda med det, så sagt och gjort, jag köpte mjölk och blandade ihop en shake, luktade på den (Jag måste av någon anledning lukta på allt jämt, luktar det äckligt äter jag inte) och jag blev helt förvånad, den luktade toffe-choklad, spillde lite på handen och smakade och tänkte för mig själv, shit, den här va jävligt god. Tog en liten klunk och det var fortfarande gott, inte mjöligt och smakade inte välling. Det var hur lätt som helst att dricka en sån så jag blev verkligen positivt inställd! Jag kan verkligen rekommendera den. Nu kommer jag att klara av bantningen hur lätt som helst, om inget annat kommer ivägen för den. Pusshej


 


Kommentarer
Postat av: Elin - VLCD/LCD

Det låter spännande!

Själv ÄLSKAR jag Modifast och Slanka. :)



Vart kan man köpa dessa? Finns de i affär?

2012-02-20 @ 11:47:54
URL: http://hejaelin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0