Egen viktblogg.

Hej och då, då kör vi. Nu har jag införskaffat mig en viktblogg så jag slipper dras med vikt och mått i andra bloggen. Jag heter Malin och är 23 år, jag pluggar, jobbar och bor med min underbara pojkvän. Jag har under en tid varit sjuk och haft problem med medicinering vilket har lett till en enorm viktuppgång, men nu är det finito med det! Jag kör viktväktarna och har precis satt igång med träning. Jag kommer väga mig en gång i veckan och mäta mig en till två gånger i månaden, det kanske blir oftare än så, beroende på hur ofta jag känner för det.


VIKT

Startvikt: 93,5
Målvikt: 67
Vikt just nu: 93
Kvar: 26

MÅTT JUST NU                  MÅLMÅTT                 Kvar:

Hals: 32                             Hals: 30                    2
Byst: 98                             Byst: 95                    3
Under Byst: 92                  Under Byst: 75         17
Midja: 85                           Midja: 65                  20
Höft: 108                           Höft: 92                    16
Stuss: 119                         Stuss: 100                19
Lår: 73                               Lår: 63                     10
Vad: 44                              Vad: 38                     6
Överarm: 33                      Överarm: 29            4
Handled: 16                       Handled: 14             2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0