Jag idag.



Såhär ser jag ut idag, hade ingen helkroppsbild på telefonen men jag ska ta en ikväll så man kan ha något att jämföra med sen när man har blivit mindre, för det SKA jag bli. Jag har kört VV nu i ett par dagar och jag känner mig redan lättare och piggare och efter träningen igår fick jag massvis med underbar energi i kroppen så idag blir det en sväng till gymmet för att förbränna ytterligare några kalorier och slimma till kroppen. Undrar om jag klarar 20 kilo till sommaren, det vore helt klart underbart. Mitt mål är ju att gå ner 26 kilo och nu när jag satt och bläddare i min kalender ser jag att det ät 26 veckor kvar till min födelsedag, sammanträffande. Till min födelsedag ska ja ha gått ner 26 kilo, ett i veckan, det borde gå bra.

 


Kommentarer
Postat av: Elin

Vad söt du är :D

2012-02-06 @ 10:34:05
URL: http://hejaelin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0