Tisdag.

Gormorgon (: Jag sitter och avnjuter en kaffe och en blodapelsin såhär på tisdagsmorgonen. Är lite mörbultad efter jympapasset som jag var på igår. Jag är så himla glad idag, för när jag skulle klä på mig imorse tog jag på mig bh:n som vanligt, men jag märkte att jag kunde knäppa längst in, vilken jag inte kunnat på den här bh:n, jag tog fram mitt måttband och mätte, 4 cm under bysten är borta, 4 cm!!! Jag blev så himla glad så jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Det firar jag med blodapelsin som sagt, hihi. Jag tänkte få till en liten design här på bloggen också, vet inte hur det kommer gå men jag ska försöka så det ser lite roligare ut att titta in här, jag ska även fixa lite olika kategorier så det kommer bli lite lättare att hitta här, hihi. 

Nu ska jag återgå till kaffet och apelsinen och lite plugg också förstås, hörs sen. Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Elins viktblogg

sv: Haha jaa jag är supernöjd! Tack!



Ohh, Grattis! Det är så härligt när man verkligen ser skillnaden!

2012-02-06 @ 10:33:24
URL: http://hejaelin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0