Veckans plus och minus.

Skulle bara lägga in ett litet inlägg om hur det har gått efter första veckan med VV. Jag har mått superbra, dock undrar jag om man verkligen ska äta så pass mycket som man gör men det verkar ju funka. Sjukt att vissa saker innehåller inga points alls, saker som man blir mätt av. Underbart.
Igår tänkte jag och min pojkvän äta pizza. Jag tänkte att en kebabrulle är nog det bästa alternativet för mig, men gissa hur många points en kebabrulle innehåller ?!?!?! 28 stycken, så för en halv kebebabrulle skulle jag få i mig alldeles för många points, tyckte jag, det får bli någon gång man verkligen ska festa till det.

Jag ska köpa en ny våg idag, känns som vi är i behov av en, så då får vi se om jag väger mer eller mindre på den vågen, hoppas givetvis på mindre haha.

Det jag skulle komma fram till var ju givetvis veckans plus och minus! (:

Vikt förra veckan: 93kg
Vikt denna vecka: 92kg

Plus/Minus: -1kg
Kvar: 25


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0